Ini Kisahku ♥
_________________________
Galaxy Of...



)


my world. my galaxy. my rules.

Credit!
Give a big clap !



Thank You For This Blogskin
Template : Afiqah Syazwani
Edit By : Amirah Hanim
Icon from : [7th Disorder!]
Image from : We♥it



Pertemuan Semula Dalam Mimpi
Wednesday 30 July 2014, 0

Hari ini: Syawal Keempat

Mimpi yang ku alami semalam benar-benar menyenangkan hati.... Kadang, aku tersenyum sendirian apabila teringatkan mimpi itu. Bagaimana mungkin selepas empat tahun, penghuni asrama pada tahun  2010 ditempatkan semula di asrama tersebut. Kata Pembantu Penjaga Murid (PPM) kami, iaitu Kak Zan, kami diminta tinggal semula diasrama kerana, sebuah syarikat ingin kami bekerja di syarikat mereka.


"Ahhh aku pun tak paham" ... "dan malas nak paham" .... "yang penting, mimpi semalam memang syok !!! aku dapat tengok balik muka-muka sahabat aku.. walapun dalam mimpi.... aku bersyukur..... Tapi bila fikir balik, mimpi tu memang mengarut ! Tapi tak mustahil kalau terjadi betul-betul...."


Sweet Dream

<--Older Post | Newer Post-->